Tankar och känslor

Jag har satt upp som mål att bli hälsosammare men för det kommer jag inte lägga allt åt sidan på en gång. Visst är det roligare om det kanske syns på bara några veckor men jag ändrar hellre livsstil än att banta och träna i några veckor och sen ge upp. Jag har tränat varje dag nu och det är något jag hoppas att jag fortsätter med, kanske inte varenda dag men 5 gånger i veckan ska jag väl i alla fall hinna med. Variera med att jogga utomhus, simma och att gå på gymmet nu till en början sen om 2 månader går mitt gymkort ut så då hoppas jag på att köpa ett kombikort så jag får gå på pass också eller bara ett passkort. Jag kommer inte sluta äta godis, pasta och sådant för jag tror att det blir för jobbigt för mig då, att ta allt på samma gång. Jag tror på att förändras stegvis och först och främst kommer träningen nu. Jag tar hellre 2-3 godisar varje dag än att sitta och äta en hel påse på helgerna bara för att man får, och förbud gör så att man bara vill ha det mer. Kanske lägger jag bort onyttigheterna om ett tag, men inte nu. Om jag äter är det väl bara att jag får träna lite mer. Jag vill att det här ska fungera och det gör det inte om jag inte tar det på mitt sätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0